Daca asculti pe telefon inregistrarea audio se opreste la doua minute dupa ce ecranul se stinge dar porneste de unde ramasese daca aprindeti din nou ecranul. Puteti opta sa setati inainte ca ecranul sa nu se stinga.

Ce ai de facut in saptamana 4

 
  • Faci respiratia 5-5-5 – de doua ori pe zi cate 5 respiratii
  • bea zilnic 6 – 8 pahare cu apa
  • fii atent(a) la dialogul interior 
  • creste cantitatea de fructe pe care o mananci
  • bea minim 350 ml de alcalinizator (vei reteta pe linkurile de la finalul acestei pagini sau la fisere pe GSAR)
  • mareste consulum de legume
  • scoate zaharul rafinat din alimentatie si alimentele ce contin zahar (vezi lista cu denumiri ale zaharului rafinat de la fisiere pe GSAR)
  • SCOATE  din alimentatie cartofi si tot ce contine cereale: paine, paste, produse de panificatie, etc
  • SCOATE din alimentatie produsele lactate: lapte, unt, branza, smanta, iaurt, kefir, sana, lapte batut, etc

Ponturi

  1. bea o cantitate mai mare de apa dimineata imediat dupa ce te trezesti. Nu da pe gat un pahar odata ci bea gura cu gura dand timp apei sa se absoarba
  2. Nu uita sa observi cum te simti cu apa adaugata. Ai observat ceva diferit?
  3. Nu uita sa observi cum te simti inainte, in timpul si dupa  fiecare masa sau gustare
  4. Verifica lista de ingrediente. Daca e scris pre mic fa o poza si mareste poza ca sa poti citi.
  5.  Singurul indulcitor natural care poate face parte din program este mierea – vom vorbi despre ea in saptamanile urmatoare
  6. Zaharul continut natural intr-un produs e ok ne uitam pe eticheta la ingrediente unde apare zaharul adaugatmananca fructe pe stom

Vedeti listele cu fructe, cereale si legume (adaug azi si lista cu legume)

La fisiere pe GSAR gasiti reteta pentru Alcalinizatorul fara fructe in caz ca vreti sa treceti la un shake verde pe care sa il puteti consuma oricand pe parcursul zilei

Close Menu