Daca asculti pe telefon inregistrarea audio se opreste la doua minute dupa ce ecranul se stinge dar porneste de unde ramasese daca aprindeti din nou ecranul. Puteti opta sa setati inainte ca ecranul sa nu se stinga.

Ce ai de facut in saptamana 6

 
  • Faci respiratia 5-5-5 – de doua ori pe zi cate 5 respiratii
  • bea zilnic 6 – 8 pahare cu apa
  • fii atent(a) la dialogul interior 
  • creste cantitatea de fructe pe care o mananci
  • bea minim 350 ml de alcalinizator (vei reteta pe linkurile de la finalul acestei pagini sau la fisere pe GSAR)
  • mareste consulum de legume
  • scoate zaharul rafinat din alimentatie si alimentele ce contin zahar (vezi lista cu denumiri ale zaharului rafinat de la fisiere pe GSAR)
  • SCOATE  din alimentatie cartofi si tot ce contine cereale: paine, paste, produse de panificatie, etc
  • SCOATE din alimentatie produsele lactate: lapte, unt, branza, smanta, iaurt, kefir, sana, lapte batut, etc
  • Eliminam alimentele procesate. Sunt alimentele care contin diverse substante ca: arome, coloranti, conservanti, potentiatori de gust, etc
  •  Eliminam saptamana asta: alcoolul, nicotina si cafeaua (intra aici si ceiul negru sau verde care contin teina)
  • Eliminam fructele, legumele dulci, mazarea si fasolea si mierea

Ponturi

  1.  In sezonul primavara eliminam gustul dulce
  2.  Nu te infometa
  3.  Evita stresul

Vedeti listele cu fructe, cereale si legume

La fisiere pe GSAR gasiti reteta pentru Alcalinizatorul fara fructe in caz ca vreti sa treceti la un shake verde pe care sa il puteti consuma oricand pe parcursul zilei

Close Menu